O to, že marketingoví mágovia zo Smeru vedie predať občanom Slovenska nielen vodu ako kokakolu ale aj kaku ako kakao už viacerí, čo nemáme IQ hojdacieho koníka vieme.
O tom, že aj IQ novinárov je vyššie ako IQ hojdacích koníkov, keďže sú schopní ako Smer kamuflovať, sa môžete presvedčiť porovnaním týchto dvoch článkov.
Článoček 1.
Obyvatelia Lunika IX začali odpratávať odpad
Agentúrny materiál sme nahradili autorským článkom redakcie Korzára.
Prvý raz v histórii Lunika IX sa tam pustili do pratania odpadkov. Mesto totiž dalo najavo, že už tam na čistenie nedá ani cent. KOŠICE. Trinásť tzv. aktivačných pracovníkov zobralo dnes ráno do rúk lopaty, krompáče, fúriky a začalo čistiť obrovský priestor zavalený rôznymi odpadkami.
Čítajte viac: http://kosice.korzar.sme.sk/c/6498512/obyvatelia-lunika-ix-zacali-odpratavat-odpad.html#ixzz23gfjnGRr
Článoček 2.
Upratovanie na Luníku IX: Zo 6 000 obyvateľov prišlo len 8 chlapov
Na hromadnú výzvu starostu však zo 6 000 legálnych i nelegálnych obyvateľov zareagovalo len 8 chlapov. Za 4 hodiny naplnili odpadkami prvý kontajner, každý deň im privezú nový. Smetí sa na sídlisku váľa toľko, že by zaplnili aj 140 ďalších. Ostáva dúfať, že elán ôsmim statočným vydrží a budú motivovať aj ostatných súkmeňovcov.
Porovnaním článkov 1 a 2 vidíme zjavný rozdiel v podávaní informácií a manipulovaní verejnej mienky. Názov prvého článočku vyvoláva dojem, že množstvo obyvateľov Luníka 9 začalo odpratávať odpad. Ak si však prečítate článoček 1 zistíte, že sú to len trinásti ľudia, podľa článočku 2, ktorý nepochybne napriek tomu, že vyšiel v bulvári je omnoho serióznejší ako článoček 2 v pravicovosionistickom -) sme dokonca len ôsmy ľudia.
Záver: Mnohí novinári majú IQ omnoho vyššie ako hojdacie koníky a pre mnohých platí to, čo platí aj pre mnohých našich vysokopostavených:
Společnost si dnes cení sebevědomí jedince mnohem víc než skutečných schopností. Ve skupině egoistů a egocentriků totiž vzbuzuje dojem schopného a dominantního ten, kdo dokáže být přehnaně sebevědomý. Psychologové z Kalifornie prokázali, že tisíce firem včetně nadnárodních gigantů jsou ovládány příliš sebevědomými lidmi, kteří jsou mnohdy neschopní. Nekompetentnost jim ale nebrání šplhat v sociálním žebříčku.
Lebo pravdazvíťazí a ako hovorí občan na videu, za svine vyštudovali:
Hlavne to video znovu ukazuje, čo ...
Nepochopil som.Čo má marketing Smeru ...
Celá debata | RSS tejto debaty