Urazení, že som vás nazval ovcami

22. augusta 2012, pravdazvitazi, Nezaradené

a hneď som utŕžil spŕšku nadávok a anonymných mailov.

Aké typické slovenské. Anonymné maily s nadávkami po prečítaní si:

 

Robia z Vás volov, ale ste len ovce, takže len bľačíte

 

Namiesto zamyslenia sa, že prečo, som sa dočkal urážok, nadávok a všetko anonymne. Ta i tak še dá.

 

Ani jeden sa nepredstavil a vecne sa neohradil. Takže trvám na to, že ste ovce, ktoré len bľačíte a bľačíte.

 

To je všetko, čo dokážete a ešte anonymne nadávať. Preto je OK, keď vás vláda Róberta Fica podojí a oholí.

 

Aj tak väčšina z vás Róberta ako baču volila (najprv ste volili Mečiara) a teraz v spoločnom košiari čakáte na porážku -)

 

Béééééééé, Bééééé

 

a pre tých pár vykastrovaných volov: Bui bui búúúú

 

Zapnite si markízu alebo iný stupiditu, rohy z toho nenarastú, ale poteší -)

 

My v Prešove sme spolok cvokov, čo sa
dohodli prežiť s rockom

a nie v pohodlí

 

ale vy ostatní ste spolok volov (oviec), čo sa dohodli živoriť s robom

a v pohodlí tv markízy.

 

Ibaže by väčšine z vás týranie sa robilo dobre.

 

 


 

Ja som proti týraniu oviec, hoc na Slovensku...RÓÓÓZUUUmiš!