Tunel Branisko = Smer SDKU a i Figeľ še pridá zo štrekou z EU peňazí

13. augusta 2012, pravdazvitazi, Nezaradené

„Forma tunelovania Braniska bola vcelku primitívna. Vystavovali sa faktúry za fiktívne práce, peniaze končili na švajčiarskych účtoch. Našli sa konkrétne účty predstaviteľov Slovenskej správy ciest nominovaných stranou SDKÚ. Nikdy sa však nepodarilo nájsť dôkazy, ktoré by hovorili o korupcii. Preto som podporoval medzinárodnú spoluprácu medzi slovenskou a švajčiarskou políciou,“ povedal premiér.

 

 

Čítajte viac: http://spravy.pravda.sk/fico-chce-spolupracou-so-svajciarmi-zistit-kto-v-kauze-branisko-podplacal-15t-/sk_domace.asp?c=A120813_095541_sk_domace_p23#ixzz23Q6ktm9Z

 

Premiér ukazuje Smerom k SDKU. Len aby ešte pán premiér nebol prekvapený, keď nakonec bude spojnica aj medzi Smerom SDKU a KDH. Nečudoval by som sa. A potom už nastane len to čo kričím rozhorčený občan na videu, ktoré som zostrihal a zamazal, aby som nerobil reklamu žiadnym kovbojkom. Hahhaha truhlík chrobák z Košíc -)-)-), som z tebu vypekol-)_: