Založ si blog

Ospravedlnenie nerasistovi a prorómskemu aktivistovi

Dobré ráno čitatelia pravdy. Po mojom včerajšom článku na blogu pravdy s názvom

Rómovia na Luníku IX, neprispôsobiví v Prešove a a iní asociáli

som dostal niekoľko reakcií, že vraj obhajujem Rómov, príživníkov a podobne.

 

Dostal som dokonca aj mail z adresy gurtler@7statocnych.sk

 

kde osoba predstavujúca sa ako Gurtler, mi napísala citujem:

 

Dobry den, zaregistroval som vas prispevok na pravde vazeny pane/pani vystupujuca pod nickom prvadazvitazi. Moje meno je gurtler a v predmetnom blogu sa zmienujete priamo, ci nepriamo aj o mojej osobe. Vo vasom prispevku vyvolavate dojem, ze som kovboj, rasista a podobne nezmysli. Vyssie uvedene vase tvrdenia /hlavne kde ma nazyvate rasistom/ su nepravdive. Zasilam vam aj link na videá, ktore to jednoznancne vyvraciaju.

http://www.youtube.com/watch?v=qmJg4kaCMhE

 

http://www.youtube.com/watch?v=4GaQSd7D3WI

 

http://www.youtube.com/watch?v=y-HtmiBNblk

 

Tymto vas preto ziadam ako pravnik, aby ste uverejnili opravu vasich tvrdeni na pravde. Ziadam vas, aby ste zverejnili blog na tom istom mediu a nazvali ho Ospravedlnenie: Gurtler nie je rasista a pripojili videaa vo forme ako boli vo vasom prvom blogu. V pripade, ze tak neucinite, podniknem dalsie pravne kroky.

 

S pozdravom

gurtler

 

www.gurtler.sk

 

Odpovedám preto verejne pánovi Gurtlerovi:

Vážený pán Gurtler, ďakujem za Váš email. Nemyslím si, že som Vás nazval rasistom. Kovboj áno, ale veď máte na hlave kovbojský klobúk alebo sa mýlim -) K Vášim videám na linku, ktorý ste mi poslali. Sú naozaj podnetné a skoro by som Vás nazval, že ste prorómsky aktivista, keby.

 

Na internete som si Vás totiž dal do vyhľadávača a aká to náhoda, objavil som aj Váš blog na pravde – http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/author/vladimirgurtler/

 

ktorý som si prečítal. Dobre som sa nasmial -). Neviem či to myslíte vážne, ale niektoré Vaše články majú ozaj duch rasizmu. Asi preto ste aj boli vymazaný z blogu pravdy ako píšete. Inak, ako môžete byť vymazaný, keď tie blogy na pravde stále sú -). – právna logika?-)

 

Ale vrátim sa k podstate. Vyhrážate sa mi nejakými právnymi krokmi. To ste demokrat?-(

 

Prejavil som len svoj názor, že videá boli zostrihané a protirómske, čo si myslím, že je aj pravda. Keďže ale viem, že s právnikmi na Slovensku nie je dobré sa sporiť, tak pre pokoj duše zverejňujem tie Vaše videá a ospravedlňujem sa Vám, ak som Vás nazval rasista a ako Vy tvrdíte, rasista nie ste. Blog som nenazval ako ste chceli, ale dúfam, že som sa tým nedotkol Vašej cti -)

 

Lebo pravdazvitazi!

a tu siú tie Vaše videá pán Gurtler, pre pokoj duše -) a čitatelia pravdy si už urobia názor či ste alebo nie ste rasista -(

 


 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

Urazení, že som vás nazval ovcami

22.08.2012

a hneď som utŕžil spŕšku nadávok a anonymných mailov. Aké typické slovenské. Anonymné maily s nadávkami po prečítaní si: Robia z Vás volov, ale ste len ovce, takže len bľačíte Namiesto zamyslenia sa, že prečo, som sa dočkal urážok, nadávok a všetko anonymne. Ta i tak še dá. Ani jeden sa nepredstavil a vecne sa neohradil. Takže trvám na to, že [...]

Robia z Vás volov, ale ste len ovce, takže len bľačíte

22.08.2012

a nechávate sa strihať a holiť -). Nerád to priznávam ako Slovák od Prešova, ale je to proste tak. Väčšina Slovákov sú ovečky. Ovečky, ktoré sa pasú, pasú, a čas od času ich vláda podojí, ostrihá a oni sa zas len pasú a sem tam zabľačia. Keďže oviec je väčšina na Slovensku, byť bačom a bačovať na Slovensku nie je ťažké -) Istotne, najprv sa musíte tým [...]

Gambia vzorom pre Slovensko? Nesúhlasím s násilím!

21.08.2012

V poslednom období sa množia radikálne názory na riešenie situácie korupcie, goríl a iných pre demokraciu nepriaznivých stavov. Naposledy som ukázal videjo toto, kde radikálny občan chce všetkých povešať na kandelábre -) Nesúhlasím s radikálnymi názormi, nesúhlasím s násilím a nesúhlasím ani s tým videjom. Občana, ktorý vyzýva na násilie by [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

pravdazvitazi

o ekonómii, politike, olympiáde, neprispôsobivých, Slovensku

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 44688x
Priemerná čítanosť článkov: 2793x

Autor blogu

Kategórie

Archív